diumenge, 7 de juliol del 2013

Nit a Glasgow - Merchant City Inn

Que malament he dormit....fins les 3 les discoteques són obertes, i tots els en sortien devien passar per davant de la meva finestra, doncs fins quarts de quatre no hi ha hagut silenci... Després a les 6 ha començat un soroll que semblaven tambors, amenitzat amb les sirenes de la policia i el 'bon dia' de les gavines. A les 7 m'he vestit i he baixat al carrer a mirar, doncs vaig llegir que, un dia d'aquests, feien una rua religiosa (o algo així). M'ha extranyat l'hora, però com que tot ho fan més d'hora....
Total, que he baixat. No he vist res. I, a més, no se sentia el soroll.
He tornat a pujar i encara se sentia el soroll. M'he tornat a posar al llit i he intentat dormir... Dificil, doncs entre el soroll i la llum que entrava entre les cortines gruixudes que no tancaven bé ... (ahir a la nit les vaig enganxar amb dos clips del cabell, però tot i així, hi havia un petit triangle a dalt de tot, per on entrava la llum).
Quan m'he dutxat, he deduït, que aquell soroll devia venir de les dutxes... 😳

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada